Springning

Antal tilmeldte: 9/12 Alder: 9-75 Pris: 550,00 DKK
VeB Onsdag 17:15-21:00
Beskrivelse

Tilmelding altid først efter forudgående aftale med Cecilie Andreasen, tlf.: 42 68 96 04 eller kontakt@vestbyensrideklub.dk

Vær opmærksom på, at der er venteliste til alle hold. Der er ca. et halvt til et helt års ventetid - kontakt klubben for at blive skrevet op.

Springning:

Let øvede eller øvede ryttere, der allerede modtager undervisning i VeB, kan også modtage fast ugentlig springundervisning. Der rides på egen pony/hest eller på fast VeB pony/hest, som tildeles af underviser.

Det forventes, at man selv kan sadle op og varme op eller alternativt at ens forælder kan støtte op om dette.

Der bygges bane fra kl. 18.10-18.30, hvor de første hold hjælpes ad med at bygge banen. Er rytteren under 16 år, skal en forælder hjælpe til med banebygningen. De sidste hold har ansvaret for at tage springene ned efter endt ridning.

Rytteren skal altid sætte tid af til at sadle ponyen/hesten af efter endt undervisning.

Pris: 550,00 DKK Rater: månedlig (11 rater) Se alle rater

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld