Ansættelses af Cecilie Andreasen som daglig leder i Vestbyens Rideklub.

26-10-2019

Det er med stor glæde at vi kan meddele at Cecilie Andreasen fra 1. november 2019 er daglig leder i Vestbyens Rideklub.

Cecilie er 27 år, og har stor erfaring med både heste, rideskole og bondegårdsliv. Hun er har tidligere undervist på rideskoler flere steder i Nordjylland og har desuden en uddannelse som cand. Scient. Adm.

Cecilie underviser allerede på mandagsholdene, og fremadrettet vil hun være primær underviser på alle hold.

Som daglig leder, vil Cecilie være ”bossen i stalden”, det betyder at det er hende du fremadrettet skal henvende dig til, hvis du har spørgsmål.

Bestyrelsen fortsætter naturligvis, men nu i en mere tilbagetrukket rolle. Det betyder også at vi sammen med Cecilie vil arbejde målrettet på at få etableret forskellige udvalg, så alle får mulighed for at bidrage.

Velkommen til Cecilie!