Stillingsopslag – Staldmedarbejder søges pr. 01/10-2021

02-09-2021

Vestbyens Rideklub søger en staldmedarbejder til 15 timer pr. uge (ca. 3 timer dagligt mandag-fredag om morgenen/formiddagen).

Opgaverne er følgende:

-       Fodre

-       Lukke ud

-       Ordne stald (strø halm, give hø i bokse, feje)

-       Vande & harve ridehal og udendørsbane (m. maskine)

-       Muge (m. maskine)

-       Køre hø på folde (m. maskine)

-       Forefaldende opgaver af praktisk karakter (oprydning, vedligeholdelse m.m.)

Vi søger en person, der:

-       Er tryg ved at arbejde med- og omkring heste

-       Har erfaring med at køre maskiner/minilæsser

-       Kan arbejde selvstændigt, er ordensmenneske og har hænderne skruet rigtigt på

Du kan forvente:

En god og rolig arbejdsplads i en dejlig rideklub, med et socialt og hyggeligt miljø, hvor alle medlemmer altid er klar til at give en hånd med.

Stillingen er tidsbegrænset til 01/05-2022, med mulighed for forlængelse samt på sigt mulighed for flere timer fast og flere timer i nogle perioder efter aftale/ønske. Løn efter aftale.

Ved interesse, send ansøgning til mail: kontakt@vestbyensrideklub.dk

Ved spørgsmål til stillingen, kontakt daglig leder Cecilie Andreasen på tlf.: 42 68 96 04

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.